Kommentarer. Fuck You! Svar På Tal.

ASSO JAG ÄLSKAR ALLA AGRA KOMMENTARER JAG FÅR !!!! :D
Det innebär ju att folket inte gör annat än att ägna sitt miserabla liv åt mig :D
Era försök till att vara elaka är skrattretande, nästan lite gulligt! Speciellt ni anonyma som typ ''Ah men jag heter Svenne Göransson.. säger vi.. ÅÅÅÅHH FY FAAAN VAD FUL DU ÄÄR!!! FAN GÅ Å DÖÖÖ JÄVLA EMOO!!!''
Sen typ.. oj hoppsan, ett ipnummer.. NEJ MEN VAD FÖRVÅNAD JAG BLIR ! Den här datorn tillhör inte alls Svenne. WHOOOPS ! :D
P
A
T
E
T
I
S
K
T
:D
Och ni är så söta för att ni tror verkligen att jag kommer gå och skära handlederna av mig för att nån nolifer säger åt mig att jag ska det. Har jag nån anledning till det eller? Haha, herregud. Så roligt !
Jag menar, vem tar åt sig över internet? Jag menar folk slutade göra det typ 99. HALLÅÅ välkommen till 2010.
Och vad spelar vi på för nivå om jag får fråga? Är vi 12 år gamla? Haha, tycker smått synd om er som faktiskt måste stå ut med er själva :c
Nu förstår jag varför Kissie provocerar så mkt. Hon är smart, riktigt smart ! Jag gillare !
Aja, fortsätt kommentera :D Era besök på bloggen betalar min fotoutbildning ;)
Haters Makes Me Fucking Famous !
Hat=Pengar
Kärlek till er ! Mer hat (pengar) till bloggarna ! <3
PUSSPUSSSSSS

Kommentarer
Postat av: Sanna



Helt rätt Julia! På dom bara!! Muppar! Du e grym! Puss!

2010-08-24 @ 21:19:18
Postat av: bejb1

JAAA VI ÄLSKAREEEJ JUULIA SÅÅ HIMLAAA FIIIIIIIIN <3<3<3<3<3<3<3<<3<3<3<33

2010-08-25 @ 10:09:15
Postat av: shoo

Rage

2010-08-25 @ 10:22:03
Postat av: shoo

rage

2010-08-25 @ 10:22:52
Postat av: Anonym

kallas du verkligen drexxie eller tycker du bara det låter häftigt?

2010-08-25 @ 10:23:31
Postat av: Abdi khadir

Eyy lan du är skarrigaste guzzen asså

2010-08-25 @ 10:24:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0